Gra o bro – warty przejrzenia pomysł na rekrutację do Kompanii Piwowarskiej

Dziś trafiłam na bardzo ciekawe ogłoszenie rekrutacyjne, na tyle ciekawe, że zdecydowałam podzielić się nim na łamach HR z pasją jako best practice z jednoczesnym przypomnieniem, że nie warto kopiować i powielać bez refleksji, ale warto się inspirować :)

Jest to rekrutacja prowadzona przez Kompanię Piwowarską i odbywa się pod hasłem ‚Gra o bro’

Samo ogłoszenie prezentuje się tak:  http://www.pracuj.pl/praca/specjalista-ds-interaktywnych-warszawa,oferta,3020861

Już od momentu natrafienia na ogłoszenie jesteśmy w dużym stopniu zaciekawieni…a dalej jest coraz lepiej. Po wejściu na stronę: http://beerlovers.pl/ trafiamy na możliwość wyboru jednego z pośród 2 stanowisk W kolejnym etapie wybieramy awatara, odpowiadamy na nieszablonowe pytania, załączamy CV i wypełniamy test, którego formuła również jest dobrze przemyślana i ciekawa.

Wybór awatara

 Jedno z pytań o kompetencje

 Jedno z otwartych pytań

 Miejsce na dodanie CV i pytanie o supermoc :)

Przejście do wypełnienia testu..

Moim zdaniem całość bardzo angażująca, przyciągająca i ciekawa…warta zainspirowania się pomysłem. Zastanawiam się tylko z takiego naszego HRowego punktu widzenia ile wpadnie aplikacji, które będą do odrzucenia na starcie, gdyż zostały nadesłane tylko po to, aby przejść przez całą Grę o Bro? Pewnie sporo, ale z drugiej strony w myśl działań wizerunkowych na pewno warto podjąć taką inicjatywę

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s