Wyzwania dla kandydatów zamiast standardowych ogłoszeń – czyli pomysł Defii na proces rekrutacji

Dzięki linkowi do rekrutacji zamieszczonemu na Facebooku przez Natalię Hatalską, trafiłam na trop ciekawego narzędzia rekrutacyjnego https://defii.co/ – oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie spędziła nad nim trochę czasu, nie założyła konta i nie poprzeglądała tego, co kryje się w środku i jakie stoją za tym możliwości.
Od strony kandydata wygląda to dosyć standardowo – zakładamy konto, wpisujemy podstawowe informacje o sobie + ukończone uczelnie + umiejętności i system wyszukuje nam oferty dopasowane do naszego profilu (kierując się wybranymi przez nas branżami). Całość jest intuicyjna i szybka, także spory plus i nadzieja, że kandydaci się nie zniechęcą i przebrną.

A co mamy od strony firmy? Możliwość opublikowania oferty i wyzwań (zadań), które do niej dopasujemy. Na ich podstawie będziemy mieć możliwość wyselekcjonowania kandydatów. Co więcej nasza oferta z wyzwaniami będzie zamieszczona w miejscach, w których przebywają osoby, które są naszym targetem. Całość wygląda bardzo ciekawie, profesjonalnie i obiecująco.

Pozostaje pytanie jak wygląda spływ kandydatów, czy faktycznie możemy liczyć na satysfakcjonujący odzew i mieć pewność, że nikt nam nie umknął…spróbuję się tego dowiedzieć :) 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s