V Kongres Pracy Tymczasowej – wpadnij posłuchać m.in. o EB w agencjach zatrudnienia

Podejście do tematu employer brandingu w agencjach pracy tymczasowej jest wielowymiarowe i często niełatwe. Niezależnie od tego z jakimi przeszkodami przyjdzie się mierzyć, na pewno jest to temat, o który warto i trzeba zadbać.

W trakcie swojej zawodowej drogi miałam okazję współpracować z kilkoma agencjami pracy tymczasowej i wiem jak wiele dobrego możemy zdziałać kiedy profesjonalnie zajmiemy się zagadnieniami EB, EVP i świadomie wpływamy na wizerunek marki pracodawcy.

19 listopada w ramach V Kongresu Pracy Tymczasowej, który odbywa się w formule online, opowiem o tym jak można skutecznie zadbać o EB w agencjach pracy tymczasowej, od czego zacząć, na co zwrócić uwagę i jakie rozwiązania wdrożyć.

Zapraszam Was na stronę wydarzenia -> V Kongres Pracy Tymczasowej, a po konferencji na wpis na blogu podsumowujący najważniejsze zagadnienia dotyczące budowania EB niezależnie od tego jakim budżetem dysponujemy oraz jak dużą agencją zatrudnienia jesteśmy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s